today

hejsansvejsanhej, hur mår ni?
Jag mår super, och skoldagen gick bra också... Hade mattediagnos, och jag klarade faktist 3-4 VG uppgifter, lite stolt faktist... Efter skolan åkte vi direkt till min kusin, hennes 2 barn och hennes kille.. Den yngsta ungen har precis fyllt 1 och Melwin fyller 3 i helgen, så söta.
Efter det åkta vi direkt ner på stan och jag köpte solpuder, sådär har ni anledning till varför jag inte bloggat förns nu!

Snart. eller om någon timma. Ska vi sätta oss jag, mamma & syskonen och äta middag tillsammans ;o har beställt hem sallad från pizzeria norrtälje. Ost&SkinkSallad utan skinka.haha.


Jag har inte börjar med dagens "outfit" än & jag vet heller inte om jag ska börja med det.
Tråkigt när man bara har mobilkameran med 2 mx, så kvaliten blir usel.

Kommentarer
Postat av: Maja

sötnos! skaffa en kamera. eller ta iaf för jag vill se :)

2008-09-14 @ 11:57:27
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0