snark.

Nu har jag kommit hem efter gårdagens galna kväll.
Är väldigt trött och känner mig inte helt frisk.. Skulle egentligen med Matilda på kräfskiva men jag har ingen ork till det, jätte synd!
Så ikväll blir det hemma kväll för mig, kolla på några filmen, peela kropp&face, ansiktsmask och somna i skaplig tid.
Det behövs verkligen just nu.

Och en grej som jag är så jäkla irriterad över är att jag är helt pank.
Har hittat ett supersolpuder som sara har, så vill ju jag köpa ett likadant. Så finns det inte en krona kvar i plånboken!
Eller jo, 50 kr men dom ska sara ha.. vad gör man?  jag får helt enkelt vänta till den typ 20-25 till jag får mina 800 kronor, och köpa allt jag velat haft i 2 månader nu, då. Så tar dom pengarna slut samma dag jag får dom :s USCH.

Fick nämligen ingen månadspeng förra månaden, för min telefon räkning var på toook för hög..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0