sms-paket!

fick nyss ett sms av min fader: tja fritz! sms paketet gäller fr o m i morn. kram bästis.
ehm. jaa. vem vet, min pappa&jag kanske är bästisar (?) haha.
Men iaf, det innebär att jag smsar gratis till ALLA operatörer från och med imorgon XD eller iaf 3000 gratis sms, sen kostar det lite pengar att smsa.. men 3000 i månaden ska väl räcka =)
Sååå nu är jag glad, men fortfarande inte speciellt taggad på dans. Men, jag ska köra hårt iaf.



jag har precis kekat 4 pannkakor och druckigt 1 glas mjölk. Cia och mjölk. Det går inte ihop. Andra mjölk glaset idag? jag gillar ju inte ens mjölk :o

Kommentarer
Postat av: Elsa

hej på dej.!

hopaps du mår bra. & fin blogg du har.

kolla gärna in min blogg om du har tid & lust.(:

kram

2008-09-24 @ 19:27:06
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/
Postat av: mark in the mother fucking park

Nej du och din pappa är inte bästisar... det är du och jag! remeber? :)

2008-09-24 @ 21:45:35
Postat av: sis

bean? dricker du mjölk?

jag trodde vi hade en pakt att hata mjölk.. :S

STORSHOPPING på söndag då! :D nice vaaa?

2008-09-25 @ 10:34:51
Postat av: Joelsson

hej på dej.!

hopaps du mår bra. & fin blogg du har.

kolla gärna in min blogg om du har tid & lust.(:

kram

2008-09-25 @ 14:44:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0