oförberedd bloggpaus

hoppas ni inte har saknat ihjäl er? Men jag överaskar lite ibland, genom att inte blogga på några dagar, grejt!
Men i helgen har jag varit hos pappa i Åkersberg, tjänat kash & tagit det lungt.. Så igår hade jag råd att shoppa lite, som tex: en sjal, sminkborttagningsmedel, peeling, lotion, nagellack, smink osv.. & idag hade jag råd med fika efter skolan. Skor. Tröja. GUD, vad länge sedan det var jag shoppade.. Men pengarna är väl slut snart igen..
SUCK, jag är sämst på att hålla i pengar.

Vet ni vad? jag var nyss nere i källaren & hämtade min stora. bruna vinterjacka.
- guuuud vad skönt med en varm jacka nu när det blivit så kyligt, tänkte jag.
Jag testade den, och insåg att den var fulare än vad jag kom ihåg från förra vintern!
Jag vart ledssen, men ska få ny vinterjacka om någon/några veckor.. Får antingen klara mig med den där fula tills dess, eller också använda mina tunna vårjackor.

( som vanligt så är blogg.se sämst, & jag kan inte ladda upp en bild ens, lack )

Kommentarer
Postat av: joelsson

den är fan ine änns ful:o

2008-09-17 @ 09:46:09
URL: http://sarajoelsson.blogg.se/
Postat av: oh nain

Jag tror att man stavar det ''Cash'' inte ''Kash'' ;)

2008-09-20 @ 16:00:47
Postat av: Maja

CIA BLOGGA!!!!

2008-09-21 @ 15:42:01
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grow up!

2008-09-22 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0