godmorgon.

Idag är det söndag..  Jag gillar söndagar nuförtiden, förut var det typ den värsta dagen jag viste, men näe.
Det är en typisk chill dag. Vad brukar jag göra på mina söndagar?
* börjar dagen med en lååång varm dusch, med peeling, schampoo, hårmask, rakning.
* sedan äter jag frukost (som idag blev A-fil med specialK)
* sen tar jag det lungt ett tag, kollar film, lyssnar på musik, sjunger, sitter vid datorn osv.
* och från och med idag kommer jag dansa på söndagar från klockan 6 - halv 8, tror jag.
* När jag kommer hem, duschar jag igen.
* äter frukt ( kanske tar lite oboy, sjuukt gott efter ett köttigt danspass)
* sedan sätter jag mig vid datorn ett tag för att varva ner lite.
* lägger mig och sover i skaplig tid.


Det ända negativa med söndagen är att det är sista dagen på helgen... sen äre: back too school.


jag på skolavslutningen 2008

Kommentarer
Postat av: Maja

söndagar är rätt skönt. fastän man mår lite illa efter igår :(

söt är duuuu cia!

2008-09-07 @ 13:41:05
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0