God natt

Hemma från dansen nu, det var inte så jätte jobbigt träningspass faktist. Lagom.
Har precis druckit en kopp té och doppat skorpor med smör och ost på. Höstigt. Mumsigt.
Så nu sitter jag i sängen med min laptop och ah, bloggar och pratar med lite vänner på msn.
Ska nog lägga migi sängen snart, försöka bli trött. Vill somna innan 11. Sara ringer väl snart hoppas jag!

Kan ni gå in på maja's blogg (enmaja.blogg.se) och tjata på henne i kommentarfeltet att hon inte får sluta blogga, tack!
Då har ni gjort mig en bra tjänst today!

Sov så gott, kisses!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad gott med skorpor o te.. :)

2008-09-09 @ 16:49:03
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0