god eftermiddag

eller, vad kallar man de när det är den här tiden på dygnet? ;o

Har iaf kommit hem från skolan, kekat lite mackor med oboy, lagt inlite bilder osv.
Jag cyklade både TILL&FRÅN skolan.. & vet ni hur kallt det var? det nästan spöregnade på mig hela vägen, både dit & hem. ( men man får ju inget SLkort längre....)

Jag ringde min mamma efter skolan ( har tagit de som vana, efter som att hon nästan aldrig är hemma när jag kommer hem)
jag- hej, vart är du?
mamma - vart tror du?
jag - spriida?
mamma - ja, precis.
jag - vad ska vi äta ikväll? snälla,kan vi inte äta tacos?
mamma - vi får se..

Och vet ni vad jaag hörde för viskning i mitt öra nyss? :D JOO, att mamma är och köper sallad, tacobröd, tacosås och massor... precis det man behöver till tacos. Så om det inte blir tacos till middag ikväll, blir jag lite besviken faktist.


Det här har jag på mig idag..


Jag och en supersötvän in tha schoool.
(stiilig bild...)


Här ser ni hur jag pluggar på som en galning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0