faen asså!

Jag kan inte ens bestämma mig om jag ska blogga eller inte, beslutsångest eller vad? JAJAJA, jag har riktigt problem med mitt beslutsångest. Folk blir ju irreterade. Förståligt.
Iaf, helgen var helgalen och jag har ännu inte tagit igen all sömn.. Eller nu idag kanske jag har gjort det, efter som att jag var hemma från skolan pga osug till skola! HA HA.

Jag var alltså hemma idag, jag har typ sovit och tagit en lååååångdusch. Smurjt in min kropp med BUS, vad ska man göra åt den konstiga lukten? själv kör jag på den här: smurjer in mig med 2 liter annan bodylotion när BUS torkat in ordentligt..Fungerar skapligt =)

MH, jag ser fram emot en myskväll.. Ska ligga i min nybäddade säng med min laptop!
Kolla på andra avenyn, idol, filip&fredrik. Och antagligen dricka typ oboy eller te eller något mysigt =)


såhär ser jag ut när jag jobbar i baren under sverige matcher, like it!

Kommentarer
Postat av: maja

DU SKA BLOGGA

2008-09-24 @ 16:41:07
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0