vad gör man en torsdagkväll?

Ojojojoj vad jag är uttråkad!
Också har man gjort allt man planerat att göra. Packa(åker till pappa imorgon), tagit ur löshåret och borstat det, städat undan på rummet, bytt plånbok, ringt pappa.. Vad ska jag hitta på resten av kvällen? jag har ingen ork att gå ut.
Får helt enkelt lägga mig tidigt och kolla på någon film eller så.
Nemen juste, nu kom jag på vad jag inte gjort! Jag ska vara snäll mot min hy, jag ska peela, smurja in med lite bra krämer osv.. Och det kan ju faktist ta sin lilla tid. Speciellt om jag tar den där ler-ansiktsmasken som ligger i badrummet!

Kan ju passa på att skriva mina planer inför fredag och resten av helgen:
Imorgon är det skola från 08,10-14,10, tar bussen 14,30 till åkersberga sedan går jag hem till pappa.
Fredagkväll ska vi äta supergodtacos och sedan bara ta det lungt, för att sedan orka gå upp tidigt morgonen efter. Runt 9. Åka in till stockholm, sätta sig längstfram vid staketet med sara, vanessa, jossa, louise och matilda och vänta på att NRJ sätter igång klockan 19! Efter det vet jag inte om någon följer med mig hem och sover?
På söndagen sover jag ut, tar det lungt och sedan tar bussen hem till norrtälje igen.
+ att jag ska få en bärbar dator i helgen, troooor jag iaf :) så himla nice!

Snart kommer lite bilder från åland, här kan ni få se en på mig!♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) jag älskar den!

2008-08-28 @ 19:48:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0