Kebabtallrik på antep

Nu har jag, mamma och min äldsta syster vart och ätit på antep, ca 20 meter ifrån min lägenhet ;)
Alla 3 tog en varsinn kebabtallrik ( jag tog som vanligt utan sallad) ha ha.
Så nu sitter jag, i mitt rum mätt som bara den... Åt lite för mycket, men inte allt.

Jag funderar på att kasta ut alla systers saker på mitt "badrumm" som är 1 kvadratmeter ungefär ;)
ställa in alla mina sminksaker och hudprodukter i skåpet där inne, det är ju faktist egentligen min toalett.
Jaofan, det ska jag kirra alldeles precis nu.. Eller först måste jag gå ner och hjälpa mamma att bära upp matkassar, hon har storhandlat.. Alltid så spännande och se vad hon har köpt. Om man bortser ifrån att min mamma alltid köper samma saker sallad, K-special, A-fil, saft utan tillsatt socker, mörkt bröd osv.
Men ibland, när jag lyckats smöra ordentligt för mor, kan hon faktist komma hem med vaniljyogurt, jordgubbs fil, oboy och kanske till och med glass :)

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0