Du har tur som fann denna blogg

Nu har jag seriöst haft 10000 olika bloggar.. Och har haft "uppehåll" från bloggandet så gott som hela sommaren.
Men nu är "suget" tillbaka. Japp, nu är cias nya blogg startad & jag hoppas du tänker läsa den.
För den kommer innehålla lite allt möjligt, lite gott för alla typer, haha!
Outfit's, diskutioner, skämt, deep-talk och massa mer, som ni kommer märka om ni sparar denna adressen i antingen "favoriter" eller i huvudet: www.supercia.blogg.se

Ett tag kommer ni få nöja er med dålig kvalite på "outfits" bilderna osv, för jag har bara min 2,0 mpx kamera på mobilen.. Och ni lär ju kunna tänka er hur fina bilder det blir med den. haha.

Vi hörs snart igen, ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

jag längtar tills du börjar komma igång :D

2008-08-26 @ 19:05:46
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0