Cykelolycka

Idag när jag var hurtig och cyklade till skolan, så hände en liten olycka...
Jag cyklade på min rosa cykel som förövrigt inte har alls skön sadel. Jag snackar med min far i telefonen ( fast i headset ) Så cyklar jag ganska fort, trampar på med andra ord.
Så händer det något med kedjan. Så när jag trampar på rätt hårt, så bara snurrar dom där man trampar på ( vad heter det?) Och jag kan inte bromsa, och allt gick lixom rå fort. Så ramlar cyken och även jag.
Jag tappar mobilen och headset:et åker ut ur telefonen och på något sätt har högtalaren satt igång.
Så jag hör min pappa 
-  gumman vad händer?
jag - AAAAAAAAAAAAAJ, FAAAN!
dad - guuud, vad hände?
jag - aaaj, buhu!! jag ramlade med cepecykelhelvetet.

ungefär sådär lät det. Men jag cyklade på till skolan. Kom fram gick fort som fan in på toaletten och insåg att det gått hål i mina <3lacktights. Och knäet blöder och på en fläck finns det knappt något skinn kvar.
Mina handflator hade svullnat upp och blåmärke på armbågen. :(
Och det gör fortfarande ont, ont överallt :( och jag är numera rädd för min rosa cykel...

ungefär såhär ser jag ut på knäet:


och såhär på armen:


....... ungefär ;) ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0